Merhabalar,uzun süredir yaptığımız işi artık farklı projelere yöneldiğimiz için bırakmak zorunda kaldık. bu yüzden elimizde ki lisansları
toplu şekilde satış kararı aldık. Bu yüzden lütfen niye ucuz yada niye böyle şöyle diye pm'ler göndermezseniz memnun olurum.Tüm lisanslar retail lisanstır.Tüm liste toplu alımda ufak bi indirim sağlayabilirim.Haricinde yanlarında rakamlar yazılanlar en az alım sayısıdır,rakam yazmayanlar ise toplam adet kadarının hepsi satılacaktır.Lütfen ciddi şekilde almak isteyenler yazsın kimse kimseyi oyalamasın.
Sektörü öldürmemek adına fiyatları kaldırdım,ciddi şekilde almak isteyenler yazarsa memnun olurum.