Nuri1bey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tebrik ederim darısı başımıza , hala onay alamıyorum 90 ı geçkin makaleye sahibim ama hep politikalarımıza uygun değilsin reddi yiyorum .
Aynisi bende alıyordum hocam.