sterkamed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 la ne alakası var şimdi.
Geri dönüş yapsaydiniz ikisinide belki almıştım şimdi bu risklere girmezdiniz. :dd
Hocam arkadaş önceden iletişime geçtiği için etik ticaret dolayısıyla kendisine olumlu dönüş yaptım. Eğer ticaret gerçekleşmezse dönüş yaparım size.



YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticaret forum üzerinde olmamış r10 sorumlu olmaz.
r10 sorumlu tutulmayacak.
r10 kurallarına göre forumdan uzaklaştırılmayı göze alıyorum.
Normal şartlarda böyle bir isteğim olmazsa forum dışı ticaret ilgilendirmez.