R10 la ne alakası var şimdi.
Geri dönüş yapsaydiniz ikisinide belki almıştım şimdi bu risklere girmezdiniz. :dd
Hocam arkadaş önceden iletişime geçtiği için etik ticaret dolayısıyla kendisine olumlu dönüş yaptım. Eğer ticaret gerçekleşmezse dönüş yaparım size.
Ticaret forum üzerinde olmamış r10 sorumlu olmaz.
r10 sorumlu tutulmayacak.
r10 kurallarına göre forumdan uzaklaştırılmayı göze alıyorum.
Normal şartlarda böyle bir isteğim olmazsa forum dışı ticaret ilgilendirmez.