Merhaba bir adet orijinal zippo çakmağım var ama şöyle bir problem söz konusu benzin doldurmama rağmen çaktıktan sonra hiç bir hareket yok , ateşleme yapmıyor bunu izmir de nereye gösterebilirim bir kaç yere gittim ben anlamam diyolar
yüksek ihtimal fitil kömür olmuştur, bir cımbızla fitili yukarı çekin öyle deneyin, kömür kısmı kesin sonrasında.
fitil altta baya uzundur normalde daha önce bu işlemi yapmadıysanız, sizden önce biri yaptıysa fitil alıp değiştirebilirsiniz.