electroshoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haber ajanslarından alsam sıkıntı olur mu
izinsiz alırsan çok büyük sorun olur ücretleri o kadarda yüksek değil iyi pazarlık yapmalısın anlaşma sonrası kopya içerik algılanmaması için kendinde biraz değişiklik yapmanı öneririm yoksa kopya içerik algılanırsa emek ve paran çöpe gider