Merhabalar, sitemi webmaster sitemap haritası gönderecem fakat nasıl göndermeliyim?
Örneğin1:
www.example.com/sitemap.xml şeklinde mi gönderiyim yoksa

Örnek2:
example.com/post.sitemap.xml
example.com/page/sitemap.xml
example.com/category.siteamp.xml v.b

bu şekilde mi göndermeliyim? Umarım anlatabilmişimdir.