Merhabalar, sitemi webmaster sitemap haritası gönderecem fakat nasıl göndermeliyim?
Örneğin1: www.example.com/sitemap.xml şeklinde mi gönderiyim yoksa
Örnek2: example.com/post.sitemap.xml example.com/page/sitemap.xml example.com/category.siteamp.xml v.b
bu şekilde mi göndermeliyim? Umarım anlatabilmişimdir.