Hayvan barınaklarına emanet etme şakası olmaz. Şu zamana kadar 10 sapa sağlam kedi grip vs gibi şeylerle götürdüm 6sı öldü neymiş virüs kapmış. İstanbuldaysan şekerci veteriner kliniği iyi ve güvenlidir