CodeKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Centos + vestacp 4-5 yıl çok stabil bir şekilde kullandım hafif güzel bir panel arayüzü biraz farklı ama alışırsınız. Güncelleme sık gelmiyor php yükseltmek istediğimde yapamadım plesk panele geçtim
büyük ihtimal cyberpanel veya plesk jullanırım hocam