Centos + vestacp 4-5 yıl çok stabil bir şekilde kullandım hafif güzel bir panel arayüzü biraz farklı ama alışırsınız. Güncelleme sık gelmiyor php yükseltmek istediğimde yapamadım plesk panele geçtim