Söylenebilecek cok sey var ama susmak daha iyi sanirim.
Bir konuda cözüm üretebilmek icin sorunu anlamis olmak lazim.
Biz isin magazin tarafindayiz. Aksamlari sayilar aciklaniyor, o kadar alistik ki sayi duymaya "oo iyi sayi azalmis" diyoruz.
1 bile olsa o bir birey, anasi babasi belki colugu cocugu olan bir kisi, böyle düsünmüyoruz.
Sayi düsüyormus, bitti ya, ne coronasi.
Yok, yalan.
Sabahtan aksama kadar konustugumuz Corona hakkinda kim ne biliyor?
Konu o kadar yüzeysel tartisiliyor ki, inanamazsiniz.
Ahmetten gecen Corona virüsü ile Mehmetten gecen Corona virüsü farkli.
Virüs girdigi bünyede baskalasiyor, mutasyona ugruyor ve yayilmaya devam ediyor.
Su an havalar isindi diye yayilma yavasladi, havalar soguyunca yine devam etmesinden korkuyorum.
Bizimkiler maskeden bunaldi, evde durmaktan bikti, serde anarsistlik de oldugu icin kurallari takmiyor.
Iyi ama ölürüz diyen yok. Kimsenin kendi cani kiymetli degil ama "Ben gencim, kendim ölmesem anami, babami, amcami teyzemi öldürebilirim" diye düsünen de cok az.
Demorasiyi tarif eden bir söz vardir, bu durumlar icin de kullanilabilir.
"Demokrasi yalnizca tüm bireylerin katilimi gerceklestiginde iyi bir sistemdir."
Tüm bireyler katilim göstermiyorsa bir anlami yok.