Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabi
Hocam sıcak su ve ocak doğalgaz, ama yerden ısıtma var o nasıl oluyor
Bu saydıklarınızın hepsi zaten doğalgaz.
Benim gibi 48.katta veya 19-52 arasında bir katta daireniz olursa emin olun yerden ısıtmaya zaten ihtiyacınız olmuyor.
Tek tavsiyem rüzgar alan bir cephede oturmayın.