webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende de tesadüfmüdür bilmiyorum 2 kere wd marka taşıyıcı harddisk aldım aynı sebepden dolayı arıza yaptı bidaha da almadım
owuzan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 senedir WD kullanıyorum ben bir sorun yaşamadım hiç
Şans işte hocam kimi hiç problem yaşamıyor kimi ise üst üste. Adamlar para iadesini kabul ettiler sadece ellerinde wd olduğu için.