Geçmiş olsun hocam kategoride bir kaç konu var bu konuda.
Admob son 1 aydır sırayla hesaplara kısıtlama getiriyor "Geçersiz Trafik" bahanesiyle. Bu bir bahane trafiğinizin %100'ü organikte olsa bu uyarı geliyor.
Bir kişinin hesabı açıldığında onun yerine başka hesaba kısıtlama geliyor (Gördüğüm kadarıyla öyle)
Yani muhtemel bir süredir kısıtlama olan bir hesap açıldı ve yeni kurban olarak siz seçildiniz.
Yapılacak hiç bir şey yok beklemekten başka, Çoğumuz 30 günü aşkın süredir bekliyoruz, 15 günde düzelende var 90 günde düzelende.