Hayır hocam tam aksine böyle küçük detaylarla gerçekleri görürsünüz. Kişi başı milli gelire baktığımız zaman ülkede fakir insanı bırak ucuz ürün alan insan olmaması gerek.
Demek istediğim şu: Bir durumu ekonomik açıdan analiz ederken, hem ülkenin içinde bulunduğu; sosyal, askeri, psikolojik faktörler göz önünde bulundurulur hem de sektörel açıdan sebepler araştırılır. Yani 5 ₺ ile iş yapılmasının sebebi çok fazla. İçerisinde bilinmeyen pek çok bileşen var. Eleştiri yapmayın demiyorum. Zaten haddim değil. Ama bu şekilde yanlış çözümlemeler yapılıyor bu yüzden de sorunlar çözümsüz kalıyor. Evvela sektördeki sorunlardan hareket edilebilir bence.