dmr88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Minicik bir örnekten yola çıkarak koca koca iktisadi yorumlar (olumlu ya da olumsuz) yapılması son derece yanlıştır. Ekonomi dediğimiz şey böyle izah edilmiyor.
Not: Ekonomik açıdan yapılan yanlışlar vardır. Lakin bu durum bu tarz örneklerle izah edilmez.
Hayır hocam tam aksine böyle küçük detaylarla gerçekleri görürsünüz. Kişi başı milli gelire baktığımız zaman ülkede fakir insanı bırak ucuz ürün alan insan olmaması gerek.