Kendi ayağımıza kendimiz sıkıyoruz diyenler olmuş ve olacaktır haklılar ama bir de şu taraftan bakmak lazım insanlar o kadar düşük ücretlere muhtaç hale geldiler ki günlük 1 saat fazla çalışıp 10 TL fazla para kazansam hayatıma etki eder diye düşünen insanlar olduğuna eminim. Maalesef Türkiye artık insanların sigortasız aylık 200 dolara çalıştığı bir memleket haline geldi. Buna inanmayacak insanlar varsa biraz çıksın dolaşsın arka sokakları.