Kendi ayağımıza kendimiz sıkıyoruz kardeşim. Piyasası 10K olan bir işi bizlerden bazıları çıkıp ben 1K dan yaparım dendiği zamanların üzerinden yıllar yıllar geçti ama hala aynı kafayı yaşayanlar var. Bunun sonucu işte bu hale getirdi bizi. Yazık ne diyelim ki..