Tekliflerinizi iletir misiniz ?
Konu ile alakasız ama bana Virgül ve -Ğ nin önemini bir kere daha hatırlattığınız için teşekkür ederim. Yeni girişiminiz hayırlı olsun, umarım Türkçe de ki başarısızlığınızın aksine girişiminiz de başarıyı yakalarsınız 👍
Merhaba masaüstü bilgisayarda olmadığım icin, ve geçici temin ettiğim anlamadığım küçük bir telefondan ötürü olabilir. Lakin bu karmaşık gördüğünüz Türkçe'de bile okuyabilmisseniz o kâfidir benim için. Teşekkür ederim bu arada 🙏