Konu ile alakasız ama bana “Virgül” ve “-Ğ” nin önemini bir kere daha hatırlattığınız için teşekkür ederim. Yeni girişiminiz hayırlı olsun, umarım Türkçe de ki başarısızlığınızın aksine girişiminiz de başarıyı yakalarsınız 👍