Bizzat azure işi yapan birisi olarak söylüyorum 160, 180 arası hesap olusturdum birinde bile bir sorun olmadı kullandıkça öde aboneliğinde 3 ay kullanıyorum her bir hesabı yıllardır bunu yapıyorum sorun çıkarmıyor ayrıca microsoftun cebinden bir kuruş para çıkmadığı için rahatlar çünkü kendi sanal makineleri herhangi bir yerden almıyorlar tamamen kendilerine ait içiniz rahat olabilir