Merhabalar Elimde Argox os 214 plus marka , ribon takılabilen bir termal yazıcı var, bu yazıcı ile ilikli (kelepçe tarzı birbirine takılan, plastik yapılı) yapıştırmasız plastik olan etiketleri basabilirmiyim?
Birkaç Firmaya Sordum Bazıları Basılır diyor bazıları basılmaz diyor. Bu Yazıcıdan Kullanan Bilen Varmı
basmak istediğim etiket ekte...
Kullananlardan Ricam Yardımcı Olurlarsa Sevinirim