Merabalar bi iş için arduino klon ve ethernet shield aldım, Arduino ya basit den bir web client sketch yükledim fakat ethernet shied ın ışıkları yanmıyor.Ethernet Kabloyu test ettim hatta 2nci kablo ile de denedim Daha önce bu problemi yaşayan oldu mu?