Biz yapınca iyi başkası bize yaptı mı kötü.. Forumda herkes Seyit Seyit yardiriyor.. Sizin yaptığınız ne oluyor?

Microsoft kullandırmasaydi, Microsoft a bir şey mi olur, ufacık para onlar için falan filan anca kendimizi kandiralim..

Yaptığınız iş hizmet almak ve karşılığını vermemek. Ve bundan para da kazanmışsiniz..

Kısaca Microsoft u dolandıran sizsiniz! Umarım burda biri sizi dolandirmaz!