Yok sıkıntı olur, yok Türkiye'de şirketleri var diyen şahısları takma. 4 sene önce aynı yöntemle sanal sunucu açtım. Ha bir de kullanmadım bile. 25k ödeme çıkartmışlar. Üç günde bir mail atıp durdular. En sonunda mail atmayı kestiler. Bir şey de olmadı. Olmaz da.