normalde parayı transferwise hesabınızda tutup Türkiye ye aktarmadığınız müddetçe sıkıntı çıkmama "ihtimali" vardı fakat 2020 itibariyle Türkiye otomatik bilgi değişimi kapsamına girdi,
bu kapsam dahilinde yurtdışı gelirleriniz periyodik olarak karşılıklı olarak ülkeler arası paylaşılıyor.
bu durum payoneer için de geçerli, yani şu an parayi hesabıma aktarayım sonra kartla çekeyim bir şey olmaz mantığı sıkıntı çıkarabilir. o yüzden riske girmemekte fayda var
Tam olarak nasıl bir şey bu payonerde 100 sterlin var mesela hesapta duruyor bunun vergisini vermemiz gerekiyor yani ?