Merhaba arkadaşlar 2-3 ay önce yurtdışından transferwise hesabıma bir çok kez ödeme geldi. Bunlar ilerde benim için sorun oluşurur mu mali açıdan bu paralar niye geldi gibisinden
Çok farklı ülkelerden bir çok ödeme geldi.
Maliye bunlar nedir faturası var mı gibi beyanlarda bulunur mu bilgisi olan var mı acaba ?
Ödemeleri şahıslar transferwise hesabımıza ordanda türkiye hesap numaramıza çekiliyor.
Ödemeler tahsilat olarak değilde şahıs bize para gönderiyormuş gibi yapılıyor