Yanlış hatırlamıyorsam teknik olarak 546 satoshi yani 0.00000546 yani 35 kuruş falan. Ama borsadan almaya kalksan alamazsın. Yollamak istesen fee zaten 25 lira gibi bir şey olur. Borsa fee almıyorum dese bile o kadar düşük çekime izin vermez. Genelde alt limitleri 5$ denk gelen tutarlar oluyor. LTC şansınız varsa onunla yapın işlemi.