Hocam gelecek uzayda. Amerika'yı yeniden keşfetmeye gerek yok. BAE'nin bu projesi sadece iklim ölçüp gelse bile ülkeye marka değeri katmaktadır. Zaten üretilmiş şeyleri tekrar tekrar üretmekle yada kopyalamakla başarıya ulaşamayız. Bunu başaran sadece Çin var fakat Çin'deki koşullar çok farklı.
Malesef yıllardır katma değerli ve dünya çapında marka değeri oluşturan birşey ürettiğimizi görmedim. Ben bakmayı bilmiyorsam lütfen bana örnek gösterin. Türkiye olarak şuan geleceğe yönelik başarılı olabilecek tek projemiz TOGG. Fakat onda da birileri rant sağlama peşinde koşarsa sonuç hüsran olur malesef.
Askeri alandaki üretimleri görmüyor musunuz? Bugün libyada Suriye de Akdeniz de o askeri araç üretimlerini olmasa sesimiz çıkabilir mi?
Betondan başka yatırımını yoksa yıllık 180 milyar dolar ihracatı neyle yapıyoruz?
312 adet Organize sanayi bölgesi var. İçinde binlerce fabrika var, 1 milyondan fazla çalışan var. Bu fabrikalar beton mu üretiyor.. Petrolün den başka bir şeyi olmayan, müslümamlar arasında batının uşaklığını yapıp fitne fesat çıkarıp batının silahlarıyla vatandaşını öldürmekten başka bir şey yapmayanları parasını verip Marsa araç gönderdi diye göklere çıkarıp kendi ülkenizin başarılarını görmeyip sadece beton yapıyoruz diye alay etmek için çabalamınzda oldukça manidar....
Bu arada Türkiyenin milli uydu projesi... Yakında uzayda inşallah...
https://www.turksat.com.tr/tr/haberl...gonderilecek-0