siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Marsa gidip iklim ölmekten daha önemli işler var hocam.. Uydu göndermek, uydu yapmak, ihaları geliştirmek VS... Betonda yapılıyor, beton dışında başka şeylerde yeterli görmek isteyin...
Hocam gelecek uzayda. Amerika'yı yeniden keşfetmeye gerek yok. BAE'nin bu projesi sadece iklim ölçüp gelse bile ülkeye marka değeri katmaktadır. Zaten üretilmiş şeyleri tekrar tekrar üretmekle yada kopyalamakla başarıya ulaşamayız. Bunu başaran sadece Çin var fakat Çin'deki koşullar çok farklı.
Malesef yıllardır katma değerli ve dünya çapında marka değeri oluşturan birşey ürettiğimizi görmedim. Ben bakmayı bilmiyorsam lütfen bana örnek gösterin. Türkiye olarak şuan geleceğe yönelik başarılı olabilecek tek projemiz TOGG. Fakat onda da birileri rant sağlama peşinde koşarsa sonuç hüsran olur malesef.



siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zayed kim biliyor musunuz? Yemen'de ne yapıyor, sudan da ne yapıyor? Suudi Arabistan ike İran ike işi nedir? Libya da hagter denilen darbeviyş kim destekliyor, bizim iha lar kimin askerlerini ve araçlarını havaya uçuruyor, yeterli diğer araplar gibi saçma işler peşinde koşmasın demişsiniz de sanırım tanımıyorsunuz, tanısanız batının uşağının ilimle bilimle işinin olmadığını da bilirdiniz... Her şeyi parayla halledebileceğini düşünen züppenin birinden ilim beklemek?????
Hocam kimi , neyi , neden desteklediğinin önemi yok. Yaptığı şeyler bizim için kötü ve çıkarlarımıza karşı olabilir fakat adamın kendi ülkesine yarıyorsa o ülke için başarılıdır.
G20 ülkeleri içerisinde hangi ülke diğer ülkelere kötü şeyler yapmamış ? Malesef Pollyannacılıkla bir yere varılmıyor.