Yav tutturmuş herkes yerliymiş milliymiş, bırakın adamlar japonya üzerindende olsa marsa yolladımı yolladı bitti. Biz başkası adınada olsa yollayabiliyormuyuz ? hayır. Varmı çalışmalarımız ? hayır, betona parayı gömmekten başka ne yapıyoruz, hiçbirşey. Bukadar basit. Tebrik etmek lazım bizde anca telekom altyapılı internetlerimizle kasa dona izleriz böyle milletin yaptıklarını...