Juglans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorunu cevaplama gibi bir zorunluluğum yok. sanki bildiğin şeyi sorduğunu bilmiyoruz. aklı sıra projeyi eleştirecek. senin ülkenin böyle bir projesi var mı? yok. bae'nin gönderdiği probe'yi eleştirmeye hiç hakkın yok. ayrıca o gönderilen aracın büyük bir kısmı bae mühendislerince tasarlandı.
1) Zorunluluğun yoksa saçma bir alıntılama yapmasaydın
2) Hayırdır niyet falan mı okuyabiliyorsun?
3) Eleştiririm eleştirmem size giren çıkan ne?
4) Maalesef ki yok
5) Niye baeyi eleştirmek yasak mı suç mu günah mı?
5) Madem bae Muhendisi tasarladı kaynak atın biz de cehaletimizi giderelim.