turkeylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim konu malesef benim için kötü. Ek olarak ilk defa birini sikayet edecem bunun için avukat gerekiyor mu yoksa tek başıma halledebilir miyim süreç nasıl işliyor
Avukat şart değil dava açman için . Savcılığa şikayetini ilet . Dava sürecinde avukat isteyebilirsin



AzizTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğiniz şekilde yaptım ve delil olarak sayıldı tecrübeyle sabit...
Geçmiş olsun ☺