"Yakışıklı" buna takıldım hocam ben şuan kadınlar da mevcut forumda

hayırlı akşamlar uyumama sebebimiz hastalık vs.
kadınlarda güzellik diye başlık açabilir
konunun sorusuna gelince bende alışkanlık oldu 5 e kadar durup sonra terasa çıkıp orada yatıyorum püfür püfür esiyor .)