Bimden suları al buzluga koy, saat 11 gibi tam.sicak tepedeyken eve yakın ama yoğun ışıklara çık 5-6 şişe ile o sıcakta deli satarsın. Elindekiler sarildikca da son evden al. İlk asma bu. Sonraki aşamada yine bimden suları buzlukta dondur ama bu sefer buzları 10-15₺ alacağın strafor kutuya koy ve yine sıcak saatlerde ışıklara git sicak satış (elinde buz dışı sıcaktan terlemiş suyu o sıcakta gören hayır diyemez). Şansın yaver giderse hizli binsekilde hedefe ulaşırsın. Ama yal gibi ılık suyu satmaya çalışma kimse almayacaz