Arkadaşlar, benim şu anda superonline modemimde telephone kablosu girişi var ve bağlı durumda fakat,şu anda aldığım modemde telefon port girişi yoktur bunun için bir yol varmıdır ?????
Aldığınız modemin fotosunu yükleyin hocam. Konuya eklediğiniz modem ise gri renkli giriş dsl girişi. Ek olarak sabit telefonda kullanmak istiyorsanız splitter kullanmanız gerekli.