Genel olarak herşey iyi ama aniden bazen hissizlik, hevessizlik geliyor. Yaşama hevesi kaçıyor

Bu sadece benim mi başıma geliyor

Öneriniz, tavsiyeniz v.s. var mı? Günlük aktiviteler bile sıkıcı geliyor