Merhabalar superonline modemini kullanmaktayım dsl girişi ve telefon girişi portları dolu bende pek modemlerden anlamam. Toplam 4 adet modem aldım fakat 4ündede giriş dsl benim modemim ile aynı fakat 4ündede telefon girişi yok bunu nasıl kullanabilirim yardımcı olursanız cidden çok sevinirim.
aldıklarının modem olduğuna eminmisin