Merhabalar superonline modemini kullanmaktayım dsl girişi ve telefon girişi portları dolu bende pek modemlerden anlamam. Toplam 4 adet modem aldım fakat 4ündede giriş dsl benim modemim ile aynı fakat 4ündede telefon girişi yok bunu nasıl kullanabilirim yardımcı olursanız cidden çok sevinirim.
Şu anda kullandığım modemde telefon girişi mevcut fakat aldığım modemde telefon girişi yok.