Hocam çok pardon ama siz kendiniz kapanır dediniz siz böyle derseniz hesabı zor satarsınız kapanmadı ama kapanır diyerek. Ayrıca Twitter'da bissuru 1m den tut 2m 10 bin 100 binlik video paylaşan birden çok hesap. Çok fazla şikayet olursa kapanabilir. Aşırı bir şikayet oda
Edit hesabın ederi 700 TL den aşağı etmemeli
O söylediğim çok bariz ironiydi ben hesabın kapanıp kapanmayacağını tartışmıyorum bilemem ne zaman kapanır
hesabı satmayı da düşünmüyorum hesabı satmayı düşünsem twitter kategorisine açarım sadece değerini merak ettim
tabikide kapanabilir +18 hesap ben kapanmaz demiyorum kapanmayacağını iddia etmek de saçmalık ama sadece hesabın değerini sorduğum bi sorunun altına yakında kapanır yazmak art niyettir