karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal hesapları bile kafasına göre kapatıyor Twitter :d tamam sen haklısın kapanmaz evet
ben hesabın değerinin ne kadar olduğunu soruyorum konun altına "yakında kapanır" yazıyorsun sadece sanane peki ? baltalamak için bekliyorsan bekle satış konusu açarsam baltalarsın daha dur açmadım konu sakin twitter ile ne kadar maziniz var da her işte herkesten çok biliyorsunuz bıktım abi bu forumda herkesin her şeyi bilmesinden ben hesabın değeri ne kadar eder diyorum altına gelen yoruma bak yakında kapanır ya sabır ya sabır