İnsanlıktan nasibini almamış bir ****** çocuğudur bu. Bu ve bunun gibileri idam ediceksin bak bakalım bir daha yapabiliyorlar mı?

Daha bana denk gelmedi gelse bir posta da ben söveceğim, bu arada adına açılan konuları inceliyor ve hakkında kötü yorum yazan kişilere sövmek için Whatsapp'tan yazıyor. SeyİT bunu görüyorsan yaz, yazmazsan ananı *******.

Eğer bu SeyİT'e küfür ettim diye ban yiyeceksem en azından hakkını vermiş sayılırım.