herkes dava muhabbeti diyorda ben hergün görmediğiniz kadar dolandırıcılar görüyorum.. kişinin zaten yurtdışında olması avantaj sağlıyor.. o yüzden davada açılsa yakalama da çıksa yurtdışından getirmezler sadece türkiye ye girişte sıkıntı yaşar o kadar.