Youtube embed kodunu zaten kendisi sunuyor bir sıkıntı yok.Iframe de ise v3 apiniz olduğu sürece istediğiniz videoyu çekebilirsiniz.Ben kullaniyorum bir problem yaşamadım.
Aynen v3 api kullanıyorum. Normalde dediğiniz gibi youtube kendisi sunuyor zaten ama bu resmi kanallar bazı yerlerde sıkıntı çıkarmış diye okudum ve merak ettim. bknz
https://www.inploid.com/t/youtube-em...asal-mi/51305/ çok eski bir konu fakat mü-yap vb. sistemler sıkıntı çıkarıyorlarmış.