Sanaldan tanışmak kolay görünüyor, bir gün fake hesap açmıştım bizim üniversitenin adını profile koyduğumda 1 günde nerdeyse bütün okulun takip isteğini gördüm. o günden beri sanaldan kimseye yazmıyorum

yani demem o ki günlük hayatta 5 10 erkekle konuşuyorsa bir kız , sanalda en az 50 100 kişi yazıyordur (hele büyük sayfalarda yorumu tutarsa dm kutusunu düşünemiyorum

)