Ocak 2015'de facebook üzerinden tanışmıştım nişanlım ile valla hiç böyle para pul araba tekneye gerek yok nasibin ise öyle bir buluyor ki seni ilk görüşmede numarasını alıp benim eşim olacaksın demiştim nasipse seneye evlenicez

değer verin düzgün sevin gerisi gelir.