cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gir gitsin parayı yatırma 3-5 kazanırsın. Fiyatlar her zaman pahalıdır.

Biri aklına girer gidip şahin falan alırsın ondan sonra pişman olursun o işe girmediğin için.
bunu bende düşündüm abim engelledi, sanayiden çıkamazsın diyor aldırmıyor yoksa çaça bi tofaş çekicektim altıma