Coşkun abi R10 u size devredecek hocam
Ben istiyormuyum bir sor bakalım.
r10 benim olsa batırırım ben 1 ayda.
Stress olurum durduk yere.
Halk dilinde bi tarafınız açık kalmış derler hocam rüya tabirini bilemedim 🤔
Ne alaka hocam hep açık uyurum zaten.