ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Pıroksiy skripti" olacak hocam yanlış yazmışsınız
Bildiğim kadarıyla proxy diye yazılıyor ama siz biliyorsunuz sanırım değiştiriyorum.