arkadaşın sana bir şey anlattı sır gibi bir şey.
ve sen onun yanındayken hemen R10 a konu açtın.Ve onun sana sorduğunu sende buraya soruyorsun.
sende garipsin hocam👍
Benim
R10.net e üye olduğumdan haberi var. Bir kaç kez ödevini yaptırmıştık burada. Kendisine sordum onay verdi. Burada ne gibi bir yanlış var ki.