offline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi iki tek bişiler atsın öyle konussun bak nasıl bülbül gibi şakıyor
Hocam aklıma gelmedi değil. Fakat o her zaman olmaz. Birden sorduklarında dur ben içip geleyim mi desin 😂😂



cihadd13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen bunun bir psikolojik hastalık olduğunu düşünmüyorum. Fazlası tabi ki de zarar ama bir nebze utanma bence her zaman iyidir. Çözüm ; zamana bırakmak.
Ailesinin tanıdığım için biliyorum. Baskıcı bir aile değil



Cihan_Tavli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam aynı durumdayım psikologluk bir şey de değil yetişme tarzı diyelim bu konuyu arkadaşımla rahatça konuşabildiğim kadar ailemle konuşamam evleneceğim zaman da ben direk gidip söylemem aracı koyarım ailemle arama(kuzenlerim abim vs)
Allah yardım etsin hocam